Бургас

Поетесата Мария Лалева гостува днес в книжарница "Хеликон" Бургас

Днес, 02.08. (четвъртък) 2018 г.от 17,00 ч. в книжарница Хеликон-Бургас ще гостува поетесата Мария Лалева, позната и следвана от многобройните почитатели на мерената реч със стиховете, които публикува в социалната мрежа.

Тя е сценарист и продуцент на филма "Роза Дамасцена", който развълнува киноманите с хрониката за производството на розово масло в България и личната история на един от най-големите производители.

Днес ще бъдат представени двете стихосбирки на Мария Лалева – „Личен авхив“ и „Не съм ви ближна“. Входът е свободен.

Стихосбирката „Личен архив“ е нейната първа стихосбирка. Редакторът Маргарита Петкова подбира творби от над двеста стихотворения, писани повече от десет години.

Включените стихове представят Лалева най-ярко от гледна точка на емоционалност и честен маниер на писане на поезия. Характерните за нея къси стихове със запомнящ се финал се налагат като запазена марка още с първата й книга.

Лириката й засяга темите за любовта, прошката и самотата. За ценителите на римуваните словесни форми стиховете в „Личен архив“ са едно чудесно предизвикателство и допир с един експресивен темперамент и ум.

„Не съм ви ближна“ е втората стихосбирка на Мария Лалева, а редактор е отново Маргарита Петкова. За разлика от първата, „Не съм ви ближна“ представя само най-новите й стихове.

Емоционално и философски тези творби са по-наситени, темите обхващат дълбочината на реакцията на автора спрямо света, болката, предателството. Запазва се характерният й стил на кратък изказ със задължителния мощен финал.

Соня Георгиева

viapontika@viapontika.com

Соня Георгиева е дългогодишен журналист, работила във вестник "Черноморски фар", главен редактор на седмичника "Свободен Бряг", главен редактор на списание "Вирджиния", продуцент на TV предаванията "Неделно матине" и "Ревю". Приоритетни теми за нея са политиката и обществените отношения, здравеопазването, светският живот, световните знаменитости, културата и модата.

Comments

comments powered by Disqus