Събития

Днес представят "Корабът на сирените“ на Александър Секулов в бургаската библиотека

Книгата „Корабът на сирените” на Александър Секулов ще бъде представена в Бургас на 8 юни от 18.00 часа. Литературната среща с най-новия роман на Секулов ще се състои в Центъра за съвременно изкуство и библиотека, етаж 4. Подзаглавието „Контрареволюционен роман с френски сладкиш“ подсказва, че за пореден път ни чака нещо вълнуващо, като тих бунт, който прескача всички граници в литературата. Разказът смесва класическа романова форма, драматургичен диалог, структура на киносценарий и чиста поезия.

Според журналиста Аделина Радева това е книга за утопиите на глада и за заплахите от богатия улов, за съдбата на слезлите на брега, след като дълго са слушали песента на сирените, за недовършения рай, за премълчаното щастие. Ако изберете тази книга, трябва да знаете, че човек много ще се смее, докато пътува из нейните страници, ще му се прииска пътят му да е далечен и ще заспива с нейната песен, докато я люлее в мислите си.

Александър Секулов е автор на романите „Колекционер на любовни изречения“, „Малката светица и портокалите“, „Господ слиза в Атина“, „Островът“, „Скитникът и синовете“ и „Жена на вятъра“. Издал е поетичните книги „Карти и географии“, „Възхитително и леко“, „Море на живите“ и „Хроники и химни“. Драматург е на Драматичен театър – Пловдив, отличен с награда „Аскеер“ за пиесите „Няма ток за електрическия стол“ (2016), „Дебелянов и ангелите“ (2019) и „Народът на Вазов“ (2022). Носител на националните награди за поезия „Христо Фотев“, „Николай Кънчев“, „Перото“, „Иван Николов“.

Соня Георгиева

viapontika@viapontika.com

Соня Георгиева е дългогодишен журналист, работила във вестник "Черноморски фар", главен редактор на седмичника "Свободен Бряг", главен редактор на списание "Вирджиния", продуцент на TV предаванията "Неделно матине" и "Ревю". Приоритетни теми за нея са политиката и обществените отношения, здравеопазването, светският живот, световните знаменитости, културата и модата.

Comments

comments powered by Disqus